25. 9. 2024
Podmienky zverejňovania recenzií
Odkiaľ pochádza nami zverejňované hodnotenie produktu?
Naši zákazníci môžu ohodnotiť naše produkty len prostredníctvom programu Overené zákazníkmi, ktorý prevádzkuje spoločnosť Heureka Group a.s. a o ktorom sa môžete dozvedieť viac na portáli www.heureka.sk alebo www.overenezakaznikmi.sk.
Ako zabezpečujeme, že hodnotenie pochádza od osoby, ktorá produkt skutočne kúpila?
Potom, čo zákazník kúpi produkt v našom internetovom obchode, funkcionalita umiestnená v poslednom kroku nákupného košíku sprístupní číslo objednávky, informáciu o type zakúpeného tovaru a e-mailovú adresu zákazníka uvedenú v objednávke prevádzkovateľovi programu Overené zákazníkmi. Ten vygeneruje hodnotiaci dotazník, ktorý je špecifický pre každú objednávku. Dotazník je po 6 dňoch od objednania produktu zaslaný na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Hodnotiť produkt je možné len vyplnením zaslaného individualizovaného dotazníka. Dotazník je doručovaný len zákazníkovi, ktorý skutočne daný výrobok v našom internetovom obchode kúpil.
Čo zákazník vyplňuje v dotazníku?
V dotazníku zákazník vyplňuje celkové hodnotenie produktu na desaťstupňovej škále (od polovice hviezdičky až po päť hviezdičiek, pričom päť hviezdičiek predstavuje najlepšie hodnotenie) a uvádza výhody a nevýhody produktu. Ďalej môže zákazník dobrovoľne uviesť, či by odporúčal alebo neodporúčal produkt svojim známym a doplniť svoje krátke slovné hodnotenie.
Ako pracujeme so získanými hodnoteniami?
Naša spoločnosť žiadnym spôsobom nenarušuje objektívnosť a neskresľuje pravdivosť poskytnutých hodnotení produktov. Dotazník spokojnosti je odosielaný automaticky u všetkých objednávok (ak zákazník túto možnosť v nákupnom košíku vopred sám nevylúčil). Naša spoločnosť neovplyvňuje okruh zákazníkov, ktorým je dotazník posielaný. Zákazníci nedostávajú žiadne odmeny za pozitívne hodnotenie. Rovnako nie sú žiadnym spôsobom sankcionovaní za negatívne hodnotenie. Pred zverejnením recenzie na našich internetových stránkach naša spoločnosť žiadny spôsobom nezasahuje do celkového hodnotenia produktu ani do informácie, či by zákazník odporúčal alebo neodporúčal produkt svojim známym. Vo výnimočných prípadoch sa môže stáť, že recenzia nebude zverejnená, a to kvôli tomu, že zahŕňa protiprávny obsah alebo vôbec neobsahuje hodnotenie výrobku.
Ako sme u produktu vypočítali celkové hodnotenie zákazníkov?
Pre každý výrobok platí, že uvedená hodnota celkového hodnotenia zákazníkov je vypočítaná ako aritmetický priemer všetkých hodnôt celkového hodnotenia výrobku, ktoré zákazníci uviedli vo vyplnených hodnotiacich dotazníkoch.
Z čoho vychádza percento zákazníkov, ktorí odporúčajú produkt?
Percento zákazníkov odporúčajúcich produkt je vypočítané ako pomer všetkých zákazníkov, ktorí by odporúčali produkt svojim známym, ku všetkým zákazníkom, ktorí vyplnili pole odporúčanie/neodporúčanie produktu známym v rámci svojich hodnotiacich dotazníkov.
Ďalšie údaje
Naša spoločnosť uverejňuje u jednotlivých produktov tiež detailnejší prehľad o tom, aké percento zákazníkov hodnotilo produkt jednou, dvomi, tromi, štyrmi a piatimi hviezdičkami. Zverejňované údaje vychádzajú z hodnôt celkových hodnotení produktu, ktoré zákazníci uviedli vo vyplnených hodnotiacich dotazníkoch, pričom každé dva stupne z desať stupňovej hodnotiacej škály dotazníka sú na účely tohto prehľadu považované za jednu hviezdičku (napr. ak zákazník hodnotil v dotazníku produkt hodnotou 1 alebo 2, bude v prehľade zaradený do skupiny zákazníkov hodnotiacich produkt jednou hviezdičkou, ak hodnotil v dotazníku produkt hodnotou 9 alebo 10, bude v prehľade zaradený do skupiny zákazníkov hodnotiacich produkt piatimi hviezdičkami).
Kontaktné údaje a vybavovanie sťažností
V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa recenzií môžete našu spoločnosť kontaktovať prostredníctvom emailu mountfield@mountfield.sk alebo na telefónnom čísle +421 43 413 38 31. Tieto kontaktné údaje môžete využiť taktiež, pokiaľ sa domnievate, že Vaša recenzia bola pozmenená alebo nezverejnená v rozpore s týmito podmienkami – v tomto prípade prosíme o špecifikáciu recenzie, ktorej sa sťažnosť týka, vrátane uvedenia dôvodov, na základe ktorých sa domnievate, že Vaša recenzia bola pozmenená alebo nezverejnená v rozpore s týmito podmienkami. Rovnako tak sa na nás môže obrátiť ktokoľvek, ak sa domnieva, že akákoľvek zverejnená recenzia je v rozpore s týmito podmienkami alebo právnymi predpismi – v tomto prípade prosíme o uvedenie výrobku, ktorého sa recenzia týka, dátumu zverejnenia, autora recenzie a dôvodu, prečo sa domnievate, že recenzia je v rozpore s týmito podmienkami. O prijatí oznámenia a jeho vybavení budete vyrozumení. Oznámenia, ktoré nesplňujú vyššie uvedené podmienky, budú odložené.
Odkiaľ pochádza nami zverejňované hodnotenie produktu?
Naši zákazníci môžu ohodnotiť naše produkty len prostredníctvom programu Overené zákazníkmi, ktorý prevádzkuje spoločnosť Heureka Group a.s. a o ktorom sa môžete dozvedieť viac na portáli www.heureka.sk alebo www.overenezakaznikmi.sk.
Ako zabezpečujeme, že hodnotenie pochádza od osoby, ktorá produkt skutočne kúpila?
Potom, čo zákazník kúpi produkt v našom internetovom obchode, funkcionalita umiestnená v poslednom kroku nákupného košíku sprístupní číslo objednávky, informáciu o type zakúpeného tovaru a e-mailovú adresu zákazníka uvedenú v objednávke prevádzkovateľovi programu Overené zákazníkmi. Ten vygeneruje hodnotiaci dotazník, ktorý je špecifický pre každú objednávku. Dotazník je po 6 dňoch od objednania produktu zaslaný na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Hodnotiť produkt je možné len vyplnením zaslaného individualizovaného dotazníka. Dotazník je doručovaný len zákazníkovi, ktorý skutočne daný výrobok v našom internetovom obchode kúpil.
Čo zákazník vyplňuje v dotazníku?
V dotazníku zákazník vyplňuje celkové hodnotenie produktu na desaťstupňovej škále (od polovice hviezdičky až po päť hviezdičiek, pričom päť hviezdičiek predstavuje najlepšie hodnotenie) a uvádza výhody a nevýhody produktu. Ďalej môže zákazník dobrovoľne uviesť, či by odporúčal alebo neodporúčal produkt svojim známym a doplniť svoje krátke slovné hodnotenie.
Ako pracujeme so získanými hodnoteniami?
Naša spoločnosť žiadnym spôsobom nenarušuje objektívnosť a neskresľuje pravdivosť poskytnutých hodnotení produktov. Dotazník spokojnosti je odosielaný automaticky u všetkých objednávok (ak zákazník túto možnosť v nákupnom košíku vopred sám nevylúčil). Naša spoločnosť neovplyvňuje okruh zákazníkov, ktorým je dotazník posielaný. Zákazníci nedostávajú žiadne odmeny za pozitívne hodnotenie. Rovnako nie sú žiadnym spôsobom sankcionovaní za negatívne hodnotenie. Pred zverejnením recenzie na našich internetových stránkach naša spoločnosť žiadny spôsobom nezasahuje do celkového hodnotenia produktu ani do informácie, či by zákazník odporúčal alebo neodporúčal produkt svojim známym. Vo výnimočných prípadoch sa môže stáť, že recenzia nebude zverejnená, a to kvôli tomu, že zahŕňa protiprávny obsah alebo vôbec neobsahuje hodnotenie výrobku.
Ako sme u produktu vypočítali celkové hodnotenie zákazníkov?
Pre každý výrobok platí, že uvedená hodnota celkového hodnotenia zákazníkov je vypočítaná ako aritmetický priemer všetkých hodnôt celkového hodnotenia výrobku, ktoré zákazníci uviedli vo vyplnených hodnotiacich dotazníkoch.
Z čoho vychádza percento zákazníkov, ktorí odporúčajú produkt?
Percento zákazníkov odporúčajúcich produkt je vypočítané ako pomer všetkých zákazníkov, ktorí by odporúčali produkt svojim známym, ku všetkým zákazníkom, ktorí vyplnili pole odporúčanie/neodporúčanie produktu známym v rámci svojich hodnotiacich dotazníkov.
Ďalšie údaje
Naša spoločnosť uverejňuje u jednotlivých produktov tiež detailnejší prehľad o tom, aké percento zákazníkov hodnotilo produkt jednou, dvomi, tromi, štyrmi a piatimi hviezdičkami. Zverejňované údaje vychádzajú z hodnôt celkových hodnotení produktu, ktoré zákazníci uviedli vo vyplnených hodnotiacich dotazníkoch, pričom každé dva stupne z desať stupňovej hodnotiacej škály dotazníka sú na účely tohto prehľadu považované za jednu hviezdičku (napr. ak zákazník hodnotil v dotazníku produkt hodnotou 1 alebo 2, bude v prehľade zaradený do skupiny zákazníkov hodnotiacich produkt jednou hviezdičkou, ak hodnotil v dotazníku produkt hodnotou 9 alebo 10, bude v prehľade zaradený do skupiny zákazníkov hodnotiacich produkt piatimi hviezdičkami).
Kontaktné údaje a vybavovanie sťažností
V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa recenzií môžete našu spoločnosť kontaktovať prostredníctvom emailu mountfield@mountfield.sk alebo na telefónnom čísle +421 43 413 38 31. Tieto kontaktné údaje môžete využiť taktiež, pokiaľ sa domnievate, že Vaša recenzia bola pozmenená alebo nezverejnená v rozpore s týmito podmienkami – v tomto prípade prosíme o špecifikáciu recenzie, ktorej sa sťažnosť týka, vrátane uvedenia dôvodov, na základe ktorých sa domnievate, že Vaša recenzia bola pozmenená alebo nezverejnená v rozpore s týmito podmienkami. Rovnako tak sa na nás môže obrátiť ktokoľvek, ak sa domnieva, že akákoľvek zverejnená recenzia je v rozpore s týmito podmienkami alebo právnymi predpismi – v tomto prípade prosíme o uvedenie výrobku, ktorého sa recenzia týka, dátumu zverejnenia, autora recenzie a dôvodu, prečo sa domnievate, že recenzia je v rozpore s týmito podmienkami. O prijatí oznámenia a jeho vybavení budete vyrozumení. Oznámenia, ktoré nesplňujú vyššie uvedené podmienky, budú odložené.