Podmienky zverejňovania recenzií

25. 9. 2024

Odkiaľ pochádza nami zverejňované hodnotenie produktu?
Naši zákazníci môžu ohodnotiť naše produkty len prostredníctvom programuOverené zákazníkmi, ktorý prevádzkuje spoločnosť Heureka Group a.s. a o ktorom sa môžete dozvedieť viac na portáli www.heureka.sk alebo www.overenezakaznikmi.sk.

Ako zabezpečujeme, že hodnotenie pochádza od osoby, ktorá produkt skutočne kúpila?
Potom, čo zákazník kúpi produkt v našom internetovom obchode, funkcionalita umiestnená v poslednom kroku nákupného košíku sprístupní číslo objednávky, informáciu o type zakúpeného tovaru a e-mailovú adresu zákazníka uvedenú v objednávke prevádzkovateľovi programu Overené zákazníkmi. Ten vygeneruje hodnotiaci dotazník, ktorý je špecifický pre každú objednávku. Dotazník je po 6 dňoch od objednania produktu zaslaný na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Hodnotiť produkt je možné len vyplnením zaslaného individualizovaného dotazníka. Dotazník je doručovaný len zákazníkovi, ktorý skutočne daný výrobok v našom internetovom obchode kúpil.

Čo zákazník vyplňuje v dotazníku?
V dotazníku zákazník vyplňuje celkové hodnotenie produktu na desaťstupňovej škále (od polovice hviezdičky až po päť hviezdičiek, pričom päť hviezdičiek predstavuje najlepšie hodnotenie) a uvádza výhody a nevýhody produktu. Ďalej môže zákazník dobrovoľne uviesť, či by odporúčal alebo neodporúčal produkt svojim známym a doplniť svoje krátke slovné hodnotenie.

Ako pracujeme so získanými hodnoteniami?
Naša spoločnosť žiadnym spôsobom nenarušuje objektívnosť a neskresľuje pravdivosť poskytnutých hodnotení produktov. Dotazník spokojnosti je odosielaný automaticky u všetkých objednávok (ak zákazník túto možnosť v nákupnom košíku vopred sám nevylúčil). Naša spoločnosť neovplyvňuje okruh zákazníkov, ktorým je dotazník posielaný. Zákazníci nedostávajú žiadne odmeny za pozitívne hodnotenie. Rovnako nie sú žiadnym spôsobom sankcionovaní za negatívne hodnotenie. Pred zverejnením recenzie na našich internetových stránkach naša spoločnosť žiadny spôsobom nezasahuje do celkového hodnotenia produktu ani do informácie, či by zákazník odporúčal alebo neodporúčal produkt svojim známym. Vo výnimočných prípadoch môžeme zasiahnuť do slovného hodnotenia, ktoré obsahuje vulgárne výrazy, protiprávny obsah alebo ktoré sa netýka produktu alebo jeho hodnotenia. V takomto prípade je u slovného hodnotenia uvedená poznámka upozorňujúca na korekciu textu z dôvodov uvedených v týchto podmienkach.

Ako sme u produktu vypočítali celkové hodnotenie zákazníkov?
Pre každý výrobok platí, že uvedená hodnota celkového hodnotenia zákazníkov je vypočítaná ako aritmetický priemer všetkých hodnôt celkového hodnotenia výrobku, ktoré zákazníci uviedli vo vyplnených hodnotiacich dotazníkoch.

Z čoho vychádza percento zákazníkov, ktorí odporúčajú produkt?
Percento zákazníkov odporúčajúcich produkt je vypočítané ako pomer všetkých zákazníkov, ktorí by odporúčali produkt svojim známym, ku všetkým zákazníkom, ktorí vyplnili pole odporúčanie/neodporúčanie produktu známym v rámci svojich hodnotiacich dotazníkov.

Ďalšie údaje
Naša spoločnosť uverejňuje u jednotlivých produktov tiež detailnejší prehľad o tom, aké percento zákazníkov hodnotilo produkt jednou, dvomi, tromi, štyrmi a piatimi hviezdičkami. Zverejňované údaje vychádzajú z hodnôt celkových hodnotení produktu, ktoré zákazníci uviedli vo vyplnených hodnotiacich dotazníkoch, pričom každé dva stupne z desať stupňovej hodnotiacej škály dotazníka sú na účely tohto prehľadu považované za jednu hviezdičku (napr. ak zákazník hodnotil v dotazníku produkt hodnotou 1 alebo 2, bude v prehľade zaradený do skupiny zákazníkov hodnotiacich produkt jednou hviezdičkou, ak hodnotil v dotazníku produkt hodnotou 9 alebo 10, bude v prehľade zaradený do skupiny zákazníkov hodnotiacich produkt piatimi hviezdičkami).