Vážení zákazníci, objednávky prijaté od 20.12.2024 budeme spracovávať a vybavovať až po 1.1.2025.

Ako objednať - Ako nakúpiť

Príručka pre všetkých, ktorí chcú nakupovať z pohodlia domova prostredníctvom nášho e-shopu. Poradíme Vám, ako urobiť objednávku - od výberu tovaru až po výber platby či dopravy, ako sledovať stav objednávky, ako nakupovať tovar cez e-shop vo vernostnom programe za klubové ceny, ale aj ako nakupovať na splátky. Nájdete tu aj množstvo ďalších praktických informácií pre nakupovanie cez internet.
Ako objednať - Ako nakúpiť

Ako vytvorím e-shopovú objednávku?

Vyberte si produkt, ktorý si chcete zakúpiť. Vybraný produkt si pomocou tlačidla "Kúpiť" vložte do košíka. Ďalej si vyberte spôsob dopravy a úhrady, ktorý Vám najviac vyhovuje. Ak ste zvolili osobné odber na predajni, svoj tovar si vyzdvihnete na konkrétnej predajni, ktorú ste si zadali. Ak ste vybrali niektorého z prepravcov, doručíme Vám tovar až na miesto určenia. Zostáva už len vyplniť dodacie údaje. Ak ste u nás registrovaný, vyplňte Vaše prihlasovacie údaje a ďalej postupujte podľa jednotlivých krokov nákupného košíka. V opačnom prípade sa môžete zaregistrovať a využívať vernostných výhod, alebo nakúpiť jednorázovo bez registrácie. Odoslaním košíku začneme Vašu objednávku spracovávať. O stave Vašej objednávky budete informovaní e-mailom na adresu uvedenú v dodacích údajoch.

Budú mi za moju e-shopovú objednávku pripísané vernostné body?

Pokiaľ bude objednávka vytvorená na registrovaného zákazníka, tzn. pod prihlásením, za vytvorenú objednávku Vám bude na vernostné konto pripísaný zodpovedajúci počet vernostných bodov. Vernostné body sú pripísané až po fakturácii objednávky.
V prípade, že je objednávka vytvorená bez registrácie, vernostné body nie sú za takúto objednávku pripísané.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Zákazník je priebežne informovaný o stave svojej objednávky prostredníctvom zaslaných notifikačných správ do svojho e-mailu. Prípadne máte možnosť s číslom objednávky kontaktovať našu zákaznícku linku "43/ 413 3831", alebo využiť na našich webových stránkach on-line chat, kde Vám operátori stav objednávky overia. Ak sme Vašu objednávku už odovzdali dopravcovi, dostali ste od nás na emailovú adresu číslo zásielky, pod ktorým ju môžete na stránkach dopravcu sledovať.

Ako spoznám, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Ak je zvolený osobný odber na predajni, po kompletizácii objednávky dostanete notifikačné správu o možnom vyzdvihnutí na Váš e-mail. V notifikácii je následne uvedený termín s rezervačnou dobou na vyzdvihnutie objednávky na príslušnej predajni. Predajňa Vám zároveň zasiela informáciu o možnom odbere pomocou SMS správy.
V prípade, keď je tovar zákazníkovi zavážaný naším firemným vozidlom je zákazník telefonicky kontaktovaný predajňou z dôvodu spresnenia a potvrdenia termínu závozu.

Čo ak pri vytváraní objednávky je mi ponúknutý iba osobný odber?

Pokiaľ Vám systém pri vytváraní objednávky v druhom kroku "Doručenie a platba" ponúka len osobný odber, v nákupnom košíku máte vložený výrobok, ktorý nie je skladovou zásobou v e-shope (odkiaľ sú objednávky expedované) a je možnosť zvolenia len osobného odberu na predajniach, ktoré majú tovar dostupný.
V prípade, že všetky výrobky v košíku sú na sklade e-shopu dostupné, v košíku je vložený produkt, ktorý vďaka svojej charakteristike (rozmer, krehkosť, hmotnosť...) neposielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti.

Ako vytvorím objednávku za klubovú cenu?

Ak si chcete zakúpiť výrobok v klubovej cene prostredníctvom e-shopovej objednávky, je nutné vykonať nákup ako registrovaný zákazník / pod prihlásením. Pokiaľ máte už webový účet vytvorený, v hornej pravej časti stránky sa najprv prihlásite pomocou Vašich údajov a následne do prázdneho košíka vkladáte vybraný tovar. Systém Vám po vložení tovaru do košíka ponúkne, v akej cene požadujete výrobok zakúpiť, či v akčnej, aleboi klubovej s odpočtom časti vernostných bodov. Ďalej už postupujete štandardne podľa jednotlivých krokov nákupného košíka. Ak webový účet vytvorený nemáte, je nutné najprv vykonať registráciu, ktorú nájdete hneď vedľa poľa "Prihlásiť sa".

Je možné zlúčiť objednávky, alebo zmeniť tovar v objednávke?

Zlúčenie už vytvorených objednávok, alebo pridanie, či zmena tovaru vo vytvorenej objednávke nie je z technických dôvodov žiaľ možná.

Môžem zmeniť v objednávke dopravcu, predajňu na vyzdvihnutie tovaru, či adresu doručenia?

Zmenu dopravcu či výdajného miesta po dokončení objednávky už bohužiaľ nie je možné vykonať. Ak si želáte tovar dodať na iné výdajné miesto či inou prepravnou spoločnosťou, prosíme, stornujte objednávku na emailovej adrese mountfield@mountfield.sk  a zadajte novú, s požadovaným typom dopravy. V prípade zmeny doručovacej adresy je toto možné len do okamihu začatia expedície. Požiadavku prosíme, zasielajte na adresu mountfield@mountfield.sk .

Ako zmením spôsob platby v objednávke?

Zmena platby nie je z technických dôvodov možná. Platbu on-line môžete v prípade neúspechu zopakovať a to po prihlásení do svojho zákazníckeho profilu, kde stačí v sekcii Moje objednávky zvoliť tlačidlo "Uskutočniť platbu".
Odporúčame však vykonať storno objednávky a vytvorenie novej s novým spôsobom úhrady.

Mám možnosť vymeniť zakúpený tovar za iný?

V prípade, že Vám tovar zakúpený cez e-shop nevyhovuje, môžete ho vrátiť v 14-dennej lehote od dátumu prevzatia tovaru a na predajni vykonať nákup výrobku, ktorý Vám bude vyhovovať. Ak bol tovar zakúpený na kamennej predajni, máte možnosť v čo najkratšom čase s nepoškodeným, nerozbaleným a nepoužitým výrobkom spoločne s dokladom o zakúpení navštíviť príslušnú predajňu kde bol tovar zakúpený a vedúceho predajne požiadať o výmenu výrobku za iný tovar z nášho sortimentu, alebo za darčekové poukazy.

Ako môžem stornovať objednávku?

Objednávku môžete stornovať na emailovej adrese mountfield@mountfield.sk, a to až do okamžiku expedície. Pokiaľ Vám prišla správa o expedícii Vašej zásielky, tovar neprevezmite, vráti sa späť k nám. Ak ste objednávku vopred zaplatili, pošlite nám cez emailovú adresu číslo účtu, na ktorý Vám máme zaplatenú sumu vrátiť. Nezabudnite uviesť číslo objednávky, o storno ktorej ste požiadali.

Je možné predĺžiť lehotu na vyzdvihnutie tovaru z objednávky na predajni?

Na vyzdvihnutie objednávky máte vždy 6 nasledujúcich pracovných dní po dni, kedy dostanete SMS a e-mailovú správu s informáciou, že je pre vás tovar pripravený k prevzatiu. Ak nestihnete svoju objednávku prevziať, je automaticky stornovaná. Ak máte o tovar i naďalej záujem, prosíme, zašlite nám v čase platnosti objednávky požiadavku o predĺženie lehoty na vyzdvihnutie tovaru na mountfield@mountfield.sk, alebo nás kontaktujte na webových stránkach prostredníctvom on-line chatu.
Pri požiadavke o predĺženie úložnej doby nezabudnite vždy nahlásiť číslo Vašej objednávky.

Uhradili ste objednávku pod nesprávnym variabilným symbolom?

V tomto prípade nám prosím zašlite potvrdenie o vykonanej transakcii na adresu: mountfield@mountfield.sk. Nezabudnite do predmetu uviesť číslo Vašej objednávky. Platbu na základe týchto podkladov vyhľadáme a spárujeme ju s Vašou objednávkou, aby bola objednávka čo najskôr vybavená.

Nie ste si istý, či ste uskutočnili prevod platby za Vašu objednávku?

Nahliadnite do Vášho internetového bankovníctva. Ak je u platby uvedený správny účet a správny variabilný symbol, platba v poriadku prebehne. Ak máte aj naďalej pochybnosti, je možné nám zaslať potvrdenie o vykonanej transakcii na mountfield@mountfied.sk. Nezabudnite prosím uviesť číslo Vašej objednávky.

Uhradenie objednávky pomocou online platby

Ak pri vytváraní e-shopovej objednávky zvolíte spôsob úhrady pomocou online platby, systém Vás presmeruje na platobnú bránu zvolenej banky, kde vykonáte okamžitú platbu. V prípade, že Vás systém na platobnú bránu nepresmeruje, alebo Vám platba neprejde, nie sme schopní Vám doposlať platobné údaje (č. Účtu, variabilný symbol). Pri zvolení Online platby nie je možné objednávku hradiť na dvakrát.

Ako nakúpiť tovar na splátky?

Všetky informácie spojené s možnosťou nákupu na splátky nájdete na našej webovej stránke v sekcii „Splátkový predaj. Vid. Odkaz: https://www.mountfield.sk/o-nas/sluzby/splatkovy-predaj
Nákup tovaru na splátky je možné uskutočniť iba na kamenných predajniach a v prípade že celková hodnota nákupu je vyššia ako 100 eur.

Je možné zaplatiť za objednávku na predajni platobnou kartou?

Na všetkých našich predajniach môžete zaplatiť za nákup platobnou kartou. Či budete platiť za svoj nákup v hotovosti alebo platobnou kartou, sa môžete rozhodnúť až na mieste.

Je možné na českých predajniach uskutočniť platbu v EUR. ?

Je nám ľúto, ale na českých predajniach nie je možné uskutočniť platbu v EUR. Nákup ale môžete zaplatiť platobnou kartou, alebo v hotovosti v Kč.

Keď objednám tovar cez e-shop s prevzatím na predajni, môžem si objednávku prevziať ihneď?

Ak zvolíte osobné prevzatie na predajni, objednávka pre Vás bude pripravená do 24.hod, alebo do 2 pracovných dní. Záleží, či sa objednávaný tovar nachádza skladovou zásobou na Vami vybranej predajni, alebo je na predajňu dodávaný z centrálneho skladu. Túto informáciu nájdete pri zadávaní vybrané predajne.
Akonáhle je tovar pre Vás pripravený na vyzdvihnutie, odosielame Vám mail o možnom odbere a predajňa Vás zároveň kontaktuje SMS správu.

Nákup výrobku bez DPH

Predaj výrobku bez DPH môže byť uskutočnený iba právnickej osobe z EÚ. V prípade nákupu výrobku bez DPH je nutné dodržať nižšie uvedený postup:

  • Zaslanie žiadosti o nákup výrobku bez DPH s potvrdením o registrácii DPH v rámci EÚ na adresu: mountfield@mountfield.sk. V žiadosti je potrebné uviesť, v ktorom obchode a kedy chcete nákup uskutočniť.
  • Po odoslaní žiadosti Vás budeme spätne kontaktovať s vyjadrením sa k Vašej žiadosti.
  • Pri prevzatí tovaru je bezpodmienečne nutné odovzdať v predajni čestné vyhlásenie, že tovar bol vyvezený z SK, alebo to uviesť vlastnoručne s podpisom na kópiu faktúry.

Nenašli ste odpoveď na svoj dotaz?


Kategória článku