Reklamácia a vrátenie tovaru

V tejto časti nájdete množstvo praktických rád pre prípad, že chcete vrátiť tovar zakúpený v e-shope v ochrannej lehote. Dozviete sa, ako postupovať, kam tovar doručiť alebo kedy dostanete peniaze späť. Dozviete sa tiež, čo robiť, ak tovar prišiel poškodený alebo ak v balení niečo chýba. Nájdete tu aj svoje možnosti uplatnenia reklamácie v záručnej dobe a celý rad ďalších dôležitých informácií.
Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako môžem vrátiť tovar zakúpený cez e-shop v rámci ochrannej lehoty?

Tovar môžete doručiť buď osobne na niektorú z našich pobočiek, alebo poštou na adresu: Mountfield, OC Campo di Martin, Jilemnického 11453/63B, 036 01 Martin. Zásielka musí obsahovať: nepoužitý tovar zabalený do krabice, kópiu faktúry, číslo bankového účtu, na ktorý chcete zaslať finančnú čiastku, označenie zásielky,, vratka e-shop ", dôvod vrátenia. Tovar sa prosím snažte vracať vždy najlepšie v stave, v akom ste ho preberali - úplne, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý a v originálnom obale. Spotrebiteľ totiž zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než bolo nutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Ak obal už nemáte, odstúpiť od zmluvy môžete aj naďalej, môže tým však dôjsť k zníženiu hodnoty tovaru.

Kedy dostanem späť svoje peniaze za vrátený tovar?

Platby sa snažíme vrátiť v čo najkratšom termíne, najneskôr do 14 dní od vrátenia tovaru a odstúpenia od zmluvy.

MÔJ TOVAR OBJEDNANÝ CEZ E-SHOP DORAZIL POŠKODENÝ. NA KOHO SA MÔŽEM OBRÁTIŤ

Uplatnite prosím reklamáciu na Vami najbližšom servisnom stredisku Mountfieldu, alebo e-mailom na adrese: eshop@mountfield.sk. V prípade poškodenia zásielky musí kupujúci spísať s prepravcom protokol o poškodenej zásielke a ten bez zbytočného odkladu zaslať na vyššie uvedenú e-mailovú adresu, alebo poštou na adresu predávajúceho.

Ako sa rieši REKLAMÁCIA objednávky, keď mi v balení niečo chýba?

Pokiaľ Vám v dodanej objednávke chýba zakúpený tovar, alebo nejaký komponent k zakúpenému výrobku, kontaktujte nás prosím na e-mailovú adresu mountfield@mountfield.sk. Na základe Vášho podnetu bude vykonaná kontrola kompletizácie Vašej objednávky a následne Vám bude tovar doposlaný na Vašu adresu.

Ako sa rieši REKLAMÁCIA objednávky typu: "neprišlo mi to, čo som si objednal"?

Máme a využívame dva varianty:

  1. Dostavte sa prosím s chybne dodaným výrobkom a dokladom o zakúpení na najbližšiu predajňu Mountfieldu, kde Vám chybne zaslaný tovar vymeníme.
  2. Ak nemáte možnosť navštíviť predajňu osobne, napíšte nám na adresu mountfield@mountfield.sk všetky podrobnosti vrátane čísla objednávky a my Vám zabezpečíme prepravcu, ktorý chybne zaslaný tovar vyzdvihne, a po vrátení tovaru na náš sklad Vám zašleme správny tovar.

Ako reklamovať výrobok v rámci záručnej doby?

Ak sa domnievate, že výrobok má vadu výrobné, alebo materiálové povahy, obráťte sa bez zbytočného odkladu na Vami najbližšie servisné stredisko Mountfield, kde po predložení dokladu o zakúpení, potvrdeného záručného listu a chybného výrobku spíšete s prijímacím technikom reklamačný zákazku. Ak budete reklamovať výrobok počas predĺženej záručnej lehoty po uplynutí 2 rokov záruky, je nutné predložiť potvrdený záručný list.

Ako zistím priebeh a stav servisnej zákazky či reklamácie?

Stav reklamácie a servisné zákazky je možné zistiť na našich webových stránkach v sekcii "Sledovanie servisnej zákazky".

Akonáhle je Vaša zákazka vybavená, informujeme Vás e-mailom, alebo pomocou SMS správy.
 

Nenašli ste odpoveď na svoj dotaz?

Kategória článku