Vážení zákazníci, objednávky prijaté od 20.12.2024 budeme spracovávať a vybavovať až po 1.1.2025.

Servis

Všetko, čo potrebujete vedieť o servise strojov. Dozviete sa tu, aký je približný čas opravy, či sa musíte vopred objednať, či môžete prísť do servisu aj so strojom zakúpeným inde ako v Mountfielde, ako je to s reklamáciami výrobkov, posezónnymi kontrolami atď.
Servis

Vykonávate opravy strojov zakúpených u iných predajcov?

V rámci programu starostlivosti o zákazníkov vybudovala spoločnosť Mountfield v Slovenskej republike bezkonkurenčne širokú a dostupnú sieť vlastných servisných stredísk. Opravy strojov zakúpených u iných predajcov nevykonávame. Na stroje zakúpené u iných predajcov nemáme k dispozícii technické podklady, originálne náhradné diely a pod.
Informáciu, kde je možné vykonať opravu výrobku, Vám musí podať Váš predajca. Výnimku tvoria stroje s motormi Briggs & Stratton. Na všetkých servisoch zabezpečujeme záručný aj pozáručný servis a všetky originálne náhradné diely. Ak je motor osadený na výrobku, ktorého servis nevykonávame, vykonáme potrebné úkony iba na samotnom motore.

Je nutné sa na servis záhradného stroja objednať?

Malé stroje (píly, tlakové umývačky, krovinorezy, rotačné kosačky, jednostupňové snehové frézy, bubnové kosačky ...) je možné na servisné stredisko dopraviť kedykoľvek počas otváracej doby.
Veľké stroje (záhradné traktory, ridery, dvojstupňové snehové frézy a mulčovače) je nutné z dôvodu kapacity servisných stredísk vopred objednať. Objednanie servisného výjazdu možno vykonať osobne na servisnom stredisku.

Vykonávate servis na počkanie?

Všetky servisné úkony sú vykonávané spravidla na zákazku. Jednoduché servisné úkony, ako je napr. Brúsenie
reťaze motorových píl, alebo brúsenie nožov pri rotačných kosačkách sa vykonáva do druhého dňa.
V prípade, že na servisnom stredisku nebudú technici plne vyťažení a bude sa Vám jednať o drobnú opravu, možno požiadať technika, či by mohla byť oprava vykonaná na počkanie. Rozhodnutie je však na servisnom technikovi na základe jeho vyťaženosti.

Aký je termín na vybavenie opravy?

Veľmi dobre si uvedomujeme, že výrobok máte preto, aby Vám slúžil. Všetky opravy sa preto snažíme vykonávať v čo možno najkratšom termíne, zvyčajne v rámci niekoľkých dní. V špičke sezóny (spravidla od apríla do júla) môžu byť však termíny dlhšie, s ohľadom na množstvo servisných zákaziek na našich servisoch. Preto našim zákazníkom odporúčame absolvovať pravidelné posezónne prehliadky a údržby strojov, ktoré prebiehajú mimo hlavnej sezóny. Absolvovaním Posezónnej prehliadky a údržby sa výrazne znižuje riziko výskytu poruchy v hlavnej sezóne, čo pomôže predísť nemalým nepríjemnostiam.

Aká bude cena opravy?

Predbežnú cenu opravy stanovuje prijímací technik servisu na základe fyzickej prehliadky stroja. Podrobný rozpočet opravy vypracuje servisný technik po príjme stroja do servisu.

Na čo sa vzťahuje záruka?

Spoločnosť Mountfield ako solídny predajca prijíma zodpovednosť za všetky vady výrobnej alebo materiálovej povahy, ktoré sa v čase zákonnej záručnej lehoty (2 roky), alebo predĺženej záručnej lehoty (7 rokov) vyskytnú na tovare. Záručná doba platí samozrejme pre všetky súčasti a diely stroja resp. tovaru. Ak je však v dôsledku napr. bežnej prevádzky výrobok opotrebovaný alebo v dôsledku mechanického pôsobenia alebo nesprávneho používania poškodený, tento stav nie je možné považovať za vadu výrobku. Za takéto poškodenie nemôžeme zodpovedať a vec teda nemôže byť opravená v rámci záruky bezplatne.

Ako reklamovať výrobok?

Ak sa domnievate, že výrobok má poruchu výrobnej alebo materiálovej povahy, obráťte sa bez zbytočného odkladu na Vami najbližšie servisné stredisko Mountfieldu, kde po predložení dokladu o zakúpení, potvrdeného záručného listu a chybného výrobku spíšete s prijímacím technikom reklamáciu. Ak budete reklamovať výrobok počas predĺženej záručnej lehoty po uplynutí 2 rokov záruky, je nutné predložiť potvrdený záručný list.

Je predĺžená záručná doba podmienená absolvovaním bezplatných posezónne prehliadok?

Predĺžená (3, alebo 7 ročná) záručná doba nie je podmienená absolvovaním pravidelných posezónne prehliadok. Výnimku predstavujú záhradné traktory, dvojstupňové snehové frézy a mulčovače. Pre uchovanie predĺženej záruky musia majitelia záhradných traktorov, dvojstupňových snehových fréz a mulčovačov, pravidelne absolvovať posezónne prehliadky.

Môžem zakúpený stroj v Slovenskej republike reklamovať v Českej republike?

Stroj zakúpený v Slovenskej republike nie je možné reklamovať na českých servisných strediskách.

Po vytočení tel. Kontaktu sa mi ozve zákaznícke centrum, vybavím tu svoju požiadavku?

Všetky telefonické linky na predajne, alebo servisné strediská sú presmerované na naše kontaktné centrum, z dôvodu, že sa technici venujú zákazníkom, ktorí predajňu, alebo servis navštívia osobne. Naši školení operátori Vám dokážu podať informácie ohľadom aktuálnych skladových zásob na jednotlivých predajniach, stavu vytvorených objednávok, servisných zákaziek, reklamácií, technických informácií a mnoho ďalšieho. V prípade, že nastane situácia, ktorú v danú chvíľu operátor nie je schopný s Vami vyriešiť, zadáva internú požiadavku na riešenie vzniknutej situácie kompetentným pracovníkom k vybaveniu.

Nenašli ste odpoveď na svoj dotaz?

Kategória článku